Curso - Remote selling
What do you need to know
Virtual
- Perfeccionamiento
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Be the salesperson that customers want to meet online!
Master virtual selling to make connections quickly and speed up the sales cycle thanks to impactful meetings.
The main aim of this programme is to enable the attendee to become more effective at selling remotely.
It initially focuses on looking good on camera and creating Intimacy, Impact and Interest, during on-line sales meetings.
The course places great value on establishing a human connexion with the audience and making on-line sales meetings an engaging, memorable experience.
Dirigido a:
- Any person having direct contact with customers or distribution partners using virtual platforms.
- Any person with experience of selling or Account Management who wishes to be as effective working remotely, as they can be in a face-to-face situation.
Contenido de la formación
Objetivos de la formación
- Master basic techniques within the remote environment, developing confidence in using the meeting software to remain effective, whatever happens.
- Improve brand image, professionalism and proximity to make a lasting impression, showing value and empathy.
- Make remote meeting as impactful as in-room meetings
- Explore how to get air-time with key contacts.
- Interact well and naturally, get your message across.
- Stimulate a dialogue, work well together with the audience.
- Learn how to read the customer and re-engage with a disaffected audience.
Beneficios adicionales
- Pre-programme Self-assessment and post-programme quiz, to measure progress.
- 10 hours of online instructor-led exercises and workshops, discussing challenges and finding solutions. Running a live presentation sequence, getting feedback from the group and from an expert.
- 4h of individual work: with a peer, build, practise and record a pitch to progress a sale; individually, design and build a slide deck for high impact.
- Downloadable course workbook that includes a post-course application guide for line managers and for participants.
Contenido de la oferta de formación in-company
Formación dirigida a las personas de tu organización. Lugar, fechas y horarios de impartición a determinar.
EL PRECIO INCLUYE :
- Formación impartida por un consultor certificado.
- Validación de los objetivos en el contexto de tu empresa.
- Materiales, ejercicios y documentación en formato digital.
- Evaluación de calidad.
EL PRECIO NO INCLUYE :
- Personalización y/o adecuación de la formación.
- Aulas de formación y servicios de coffee break y catering.
- Los gastos de desplazamiento y manutención del consultor.
SERVICIOS OPCIONALES :
- Informe de intervención.
- Adaptación de casos prácticos, ejercicios y role plays.
- Módulos de formación on-line.
- Seguimiento y consolidación de planes de acción.
- Evaluación de la eficacia de la formación.
- Gestión de la bonificación.
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Más información
Precio por persona para el acceso a la formación en vivo con el formador, en sesión interactiva y limitada a 12 participantes.
Incluye la documentación digital y el certificado de formación.
1er día: 09:30 a 18:00
2do día: 09:30 a 18:00
Requiere emplear auriculares con micrófono, preferible con supresión de ruido.
Preis
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