Curso - Helping clients succeed®: closing the sale®
Influence decisions to achieve win-win outcomes
Presencial o Virtual
- Perfeccionamiento
Compartir esta formación
Research from CSO Insights showed that only one out of six sales presentations had greater than a 50/50 chance of resulting in a sale. Why is that?
After more than a decade of working with sales professionals all over the world, we have observed that there are two common mistakes that keep many sales professionals from winning more deals:
- They present to open, rather than to close.
- Their presentations are information rich and decision poor.
Helping Clients Succeed: Closing The Sale is designed to help sales leaders and their teams close more sales by applying the mindsets and skillsets of the world's top performers.
FranklinCovey Co. es partner exclusivo del Grupo Cegos en España
Dirigido a:
- Sales professionals.
- Sales teams.
Contenido de la formación
Objetivos de la formación
- Sell with the intent to achieve win-win outcomes.
- Skillfully prepare and create the conditions for good decisionmaking in every client meeting.
- Spend less time talking at the client, and more time discussing with the client those decisions that will best serve the client's needs.
- Follow a simple, reliable process for good decision-making.
Beneficios adicionales
With the right advocacy skills, you demonstrate more effectively how your solution will help your client get what they want and need. In this program you will learn how to win deals more consistently by applying the skillsets of top performers.
- Participant Guidebook.
- 12-Week Implementation Playbook.
- USB Flash Drive Wit.
- implementation videos and tools.
- Call Plan Pad.
- Quick Reference and Yellow Lights Cards.
Contenido de la oferta de formación in-company
Formación dirigida a las personas de tu organización. Lugar, fechas y horarios de impartición a determinar.
EL PRECIO INCLUYE :
- Formación impartida por un consultor certificado.
- Validación de los objetivos en el contexto de tu empresa.
- Materiales, ejercicios y documentación en formato digital.
- Evaluación de calidad.
EL PRECIO NO INCLUYE :
- Personalización y/o adecuación de la formación.
- Aulas de formación y servicios de coffee break y catering.
- Los gastos de desplazamiento y manutención del consultor.
SERVICIOS OPCIONALES :
- Informe de intervención.
- Adaptación de casos prácticos, ejercicios y role plays.
- Módulos de formación on-line.
- Seguimiento y consolidación de planes de acción.
- Evaluación de la eficacia de la formación.
- Gestión de la bonificación.
Recevoir le programme par email
El programa ha evolucionado
Has elegido una edición en , el programa de esta formación ha cambiado. Te gustaría:
Consulta el contenido de esta formación en o continúa tu compra
Envoyer le programme à un collaborateur
Más información
Grupo medio de 8 a 12 participantes
El precio por persona de la formación en abierto incluye :
La documentación y material de trabajo, el certificado de formación, así como los cafés de las pausas y los almuerzos en común con los participantes.
1er día: 09:30 a 18:00
Preis
Es entstehen keine zusätzlichen Liefer- & Versandkosten